Navigation Bar

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ !


Όπως πολύ υπερήφανα ανέφερα στο προηγούμενο άρθρο, την πέμπτη έκανα κάποια ψώνια τα οποία με μαθηματική ακρίβεια θα φορούσα μέσα στις επόμενες 5 με 6 μέρες. Έτσι, το βράδυ του Σαββάτου δοκίμασα τα μποτάκια από τα ZARA τα οποία αποδείχτηκαν ακριβώς όπως τα περίμενα: άνετα,
στυλάτα και βασικά υπέροχα. Την Κυριακή στην μεσημεριανή μου βόλτα με συνόδεψε στον καφέ μου ένα από τα πλεκτά από τα Η&Μ με το οποίο έμεινα άκρως ευχαριστημένη γιατί είναι ζεστό και πολύ βολικό. Βέβαια με τη δική μου ανυπομονησία θα το φορούσα ακόμα και αν είχε 30 βαθμούς έξω, αλλά αυτό είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα! Επίσης είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τη λεπτομέρεια με τη ζώνη στη μέση και οφείλω να ομολογήσω πως μου άρεσε πολύ, θα το υιοθετώ πιο συχνά γιατί έδινε μία ωραία πινελιά στο σύνολο. Αααααχ τα καινούρια ρούχα... Έχω απορία, εσείς μπορείτε ποτέ να αντισταθείτε στα νέα κομμάτια σας και να μην τα φορέσετε αμέσως??



(Η αλήθεια είναι πως πέρασα πολύ όμορφα. Φαίνεται, άλλωστε... )
Σύνολο πρώτο: ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΜΑΥΡΑ zara // ΜΑΥΡΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕ ΤΡΟΥΚΣ Achilleas Accessories
Σύνολο δεύτερο: ΠΛΕΚΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ h&m // ΚΑΠΙΤΟΝΕ ΤΣΑΝΤΑ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ bershka // ΤΖΙΝ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ pull&bear // SLIPPERS pull&bear

1 σχόλιο: