Navigation Bar

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

With my funky pants


Σε συνέχεια της συζήτησης της προηγούμενης βδομάδας περί printed pants, ξεχύθηκα στα μαγαζιά. Το νέο μου απόκτημα σας το παρουσιάζω στις φωτογραφίας, με υπερηφάνεια δίπλα στον Indiana Jones! Και είναι ακριβώς όπως το περίμενα: άνετο, με υπέροχη αίσθηση, όμορφο και ταιριάζει με τα πάντα. Να περιμένετε με αγωνία, δηλαδή, πολλά ακόμα post με αυτό σαν πρωταγωνιστή.





 Το συγκεκριμένο παντελόνι είναι από τα Η&Μ και όπως είπαμε και πριν λίγες μέρες για εμένα το μπλε είναι πολύ βασικό χρώμα, εξ΄ου και η επιλογή. Επιπλέον, επειδή ήταν η πρώτη μου φορά με τέτοιο παντελόνι, κράτησα όλα τα υπόλοιπα σε πολύ ήπιους τόνους και χωρίς αξεσουάρ. Φυσικά, όταν θα του πάρω τον αέρα σκοπεύω να το συνδυάσω με μπλούζες σε έντονα χρώματα ή μεγάλα κολιέ και τότε να δείτε χαρά που θα έχω. Το συμπέρασμα είναι πως είμαι άκρως ικανοποιημένη και αφού έφαγα την κρυάδα σας προτείνω ανεπιφύλακτα να το δοκιμάσετε. Ανεξάρτητα από το αν το στυλ σας είναι sportif, rock, chic ή οτιδήποτε άλλο, σίγουρα θα βρείτε κάποιον τρόπο να σας ταιριάζει!
ΦΟΥΤΕΡ, ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ, ΤΖΑΚΕΤ, ΤΣΑΝΤΑ, όλα H&M// OXFORDS mostre//

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου