Navigation Bar

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

BLACK AND YELLOW


Ναι οκ, ξέρω. Πρώτον, κλισέ τίτλος και δεύτερος, αυτό δεν είναι κίτρινο αλλά μουσταρδί. Όπως και να’ χει αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη με αυτό τα ρούχα! Αυτό, όμως, ήταν το τέλειο σύνολο για να με συνοδέψει
σε μία χαλαρή μεσημεριανή βόλτα, γιατί και το πλεκτό με κράτησε ζεστή αλλά και ήμουν πολύ άνετα.
Κυρίως έχω να σας πω για τις μποτούλες μου, τις οποίες αγόρασα πέρυσι και είναι μία από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει γιατί πάνε με ΟΛΑ κυριολεκτικά. Παντελόνι, φόρεμα, φούστα, το πρωί, το βράδυ, στη σχολή, στον καφέ, δεν υπάρχει μία φορά που να  θέλω να τις φορέσω και να έχω πει ‘’Ε, άστο, δεν πάνε’’. (Εκτός και αν θέλετε να πάτε σε γάμο ή να τις βάλετε στο πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν. Τότε πάω πάσο.) Για να είμαι ειλικρινής ένας επιπλέον λόγος που τις έχω θεοποιήσει είναι γιατί τις βρήκα πέρυσι, σε μία περίοδο όπου όλες οι κοντές μαύρες μπότες είχαν τρουκς και ήθελε πάάάρα πολύ ψάξιμο για να βρω ένα ζευγάρι απλές σαν αυτές. Βέβαια φέτος είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις κάτι τέτοιο, και αν θέλετε παρόμοιες μπορείτε να δείτε ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ (νομίζω πως η τρίτη επιλογή είναι και η καλύτερη γιατί κοιτάξτε αυτή τη γουνίτσα! Έξτρα πόντοι ζέστης? Not bad.). Για να μην σας ζαλίζω, νομίζω πως σύνολα σαν αυτό είναι μία καλή επιλογή για μία βόλτα, δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!
ΠΛΕΚΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ H&M // ΦΟΥΣΤΑ pull&bear // ΤΣΑΝΤΑ ΜΕ ΤΡΟΥΚΣ Achilleas Accessories // ΜΠΟΤΑΚΙΑ garad shoes

3 σχόλια: