Navigation Bar

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Go nuts!

Προσοχή: λόγω νεοαποκτηχθέντων γυαλιών ηλίου, ακολουθούν πολλά post με αυτά σε πρώτη θέα. Vintage και πολύ cool χροιά, από το brand Toms άρα έμμεσα κάνω και τις φιλανθρωπίες μου αφού ένα ποσοστό από τα έσοδα από γυαλιά ηλίου δίνονται σε άτομα με προβλήματα οράσεως.
Μην με παρεξηγείτε, δεν είμαι και καμιά fan των Toms, απλά θεωρώ σημαντικό το ότι προνοούν για αυτούς που δεν έχουν. Ναι, ναι, ξέρω, αυτοί χέστηκαν για τους άπορους και τους ενδιαφέρει μόνο η διαφήμιση και η καλή φήμη. Το αποτέλεσμα, όμως, είναι πως κάποιος επωφελείται όποια και είναι τα κίνητρα του επιχειρηματία πίσω από την Toms. Άσχετο, αλλά το ξέρατε ότι από το 2013 η μάρκα έχει και δική της σειρά καφέ?
Για αυτά που φοράω δεν έχω να πω πολλά. Είμαι θεότρελη και αυτό φαίνεται και από τις στυλιστικές μου επιλογές. Έχω πει χιλιάδες φορές πως δεν υπάρχουν όρια και περιορισμοί στη μόδα αφού είναι τρόπος έκφρασης και μορφή τέχνης και το να είσαι ''in'' σημαίνει να παίρνεις αυτά που είναι στη μόδα και να δημιουργείς. Τι και αν συνδυάζω μωβ με κόκκινο και τσαντάκι με all star? Οι φορές που θα τολμήσετε περισσότερο είναι αυτές που θα σας ανταμείψουν πιο πολύ! Και φυσικά δεν μπορώ να κλείσω χωρίς το μεγαλύτερο κλισε: Το καλύτερο αξεσουάρ σας είναι το χαμόγελό σας!
ΜΠΛΟΥΖΑ και ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ pull& bear //  ΦΟΥΣΤΑ h&m // ΤΣΑΝΤΑΚΙ accessorize // SNEAKERS all star // ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ  toms

2 σχόλια: