Navigation Bar

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Perfect Match Vol 2


Πέρυσι ένα σκούρο-πράσινο,δερμάτινο τσαντάκι ήρθε κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μου και ταίριαξε απόλυτα με τα σκούρο-πράσινα, δερμάτινα γάντια μου (φυσικά και σας το είχα δείξει εδώ!). Φέτος, πάλι εντελώς τυχαία τα νέα μποτάκια ταίριαξαν εξίσου τέλεια με την τσάντα που έχω εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια!


Καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο μου είναι να αποχωριστώ αυτόν τον συνδυασμό που πάντα είναι τέλειος και πάντα με βγάζει από διλήμματα. I mean είναι τόσο φανερή λύση που θα ήμουν χαζή να μην την επέλεγα. Και όσο και αν η μόδα επικροτεί τους παράξενους και edgy συνδυασμούς, μία safe επιλογή δεν είναι ποτέ κακή. Ούτε άσχημη, δεν ξέρω ακριβώς τι αλλά αυτό το χρώμα μου βγάζει κάτι αξιολάτρευτο και ήρεμο, και εδικά εδώ δίνει όλη την ένταση που χρειάζεται ένα basic black'n'white.

ΜΠΛΟΥΖΑ h&m// SKORT,  stradivarius//  ΤΖΙΝ ΜΠΟΥΦΑΝ levi's// ΤΣΑΝΤΑΚΙ bershka // ANKLE BOOTS forever21

1 σχόλιο: